امروزه بسیاری از مدیران که در شرکت ‌های اداری فعالیت می‌ کنند مایل هستند که طراحی دکوراسیون اتاق خود را بر اساس طراحی مدرن انتخاب نمایند. میز مدیریت که یکی از مهم ترین تجهیزات اداری در اتاق مدیریت می باشد باید شکل و طرح مدرن داشته باشد. میز مدیریت مدرن دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است که افراد باید بر اساس همان ویژگی هایی که میزهای مدیریت دارند آنها را خریداری کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که با خرید میزهای مدیریت مدرن برای فضاهای اداری می توانید یک فضای زنده و پویا را ایجاد کنید.

 طراحی دکوراسیون بر اساس سبک مدرن امروزه طرفداران بیشتری نسبت به طراحی کلاسیک دارد. هر یک از تجهیزاتی که بر اساس طراحی مدرن تولید و طراحی می ‌شوند زیبا هستند و تنوع گسترده‌ای دارند. شما می توانید برای خرید میز مدیریت مدرن از کارشناسانی که در زمینه تولید و طراحی میزهای مدیریت فعالیت می‌ کنند درخواست یکی از مدل‌ های میزهای مدیریتی را داشته باشید. شما قادر خواهید بود که هر یک از طرح ها و مدل های میزهای مدیریتی مدرن را به تولیدکنندگان ارائه دهید تا آنها در کمترین بازه زمانی میزهای مدیریت را برای شما تولید کرده و تحویلتان دهند.

میز مدیریت مدرن

ویژگی های میز مدیریت مدرن

زمان خرید هر یک از انواع تجهیزات اداری باید به خوبی ویژگی های تجهیزات اداری را مورد بررسی قرار دهید بنابراین زمانی که می‌ خواهید میز مدیریت مدرن را خریداری کنید باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات آن را مورد بررسی قرار داده و سپس میز مدیریت را تهیه نمایید. میزهای مدیریتی که بر اساس طراحی مدرن تولید و طراحی می ‌شوند دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند که شما باید بدانید برخی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های آنها عبارت اند از:

  1. اندازه استاندارد:

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که میزهای مدیریتی مدرن دارند این است که دارای اندازه استاندارد می باشند. در واقع ارتفاع آنها را به گونه ای طراحی می نمایند که کاربران به راحتی قادر باشند مدت زمان زیادی پشت میزها کار کنند. اینکه بدن کارمندان و مدیر شرکت پشت میز راحت باشد و آسیبی به بدن آنها وارد نگردد بسیار مهم است.

خواندن  عوامل موثر بر کارایی کارکنان

در صورتی که اندازه و ابعاد میزها استاندارد نباشند آسیب زیادی به بدن افراد وارد می کند. به همین دلیل تولیدکنندگانی که تولید میزهای مدیریت را برعهده دارند تلاش می‌ کنند که بر اساس استانداردها هر یک از میزهای مدیریتی را تولید و طراحی نمایند.

  1. طرح ها و شکل های متنوع:

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که میز مدیریت مدرن دارد این است که طرح ها و شکل ‌های متنوعی از آنها را در بازار می توانید مشاهده کنید. در واقع شما باید بدانید تنوع شکل و طرح میز مدیریت مدرن بسیار زیاد است فقط شما پیش از اینکه انواع میزهای مدیریتی مدرن را خریداری کنید باید به خوبی طرح و شکل های آنها را با محیطی که می‌ خواهید میزهای مدیریتی را در آن قرار دهید مطابقت دهید.

  1. رنگ بندی های متنوع:

رنگ بندی هر یک از تجهیزات اداری متنوع می باشد شما به همین دلیل باید بدانید که رنگ بندی میزهای مدیریتی مدرن متنوع است به طور کلی می توان گفت برای اینکه میزهای مدیریتی مدرن را طراحی کنند رنگ های متنوعی را روی آنها به کار می گیرند. پیش از خریداری رنگ بندی های متنوع میزهای مدیریتی باید رنگ آنها را بررسی نموده تا با دکوراسیون اتاق مدیریتی تان هماهنگی لازم را داشته باشد.

  1. زیبایی و جذابیت:

از دیگر ویژگی هایی که میز مدیریت مدرن دارد زیبایی و جذابیت آن می باشد. شما می توانید با استفاده کردن از تجهیزات اداری مدرن زیبایی و جذابیت اتاق های مدیریتی و همچنین محیط اداری را افزایش دهید. به طور کلی زیبایی و جذابیت هر یک از میزهای مدیریتی مدرن بستگی به طرح و شکل آن دارد که شما قادر خواهید بود آنها را بر اساس استانداردهای مشخص شده خریداری کرده و در اتاق مدیریت قرار دهید. زیبا بودن میزهای مدرن با ترکیب تجهیزات اداری دیگر، دکوراسیون بسیار زیبایی به وجود می آورد.

خواندن  میز کارمندی چوبی یا میز کارمندی ام دی اف؟

میز مدیریت مدرن

  1. قیمت خرید مناسب:

از آنجایی که تنوع میزهای مدیریتی مدرن بسیار زیاد است شما باید به خوبی بدانید که قیمت خریداری آنها هم به صرفه می باشد. به طور کلی شما می توانید هر یک از انواع میزهای مدیریتی مدرن را با بهترین قیمت از تولیدکنندگانی که تولید میزهای مدیریتی را برعهده دارند خریداری کنید. تولیدکنندگان با قیمت عمده میزهای مدیریتی را به شما ارائه خواهند داد.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هزینه خریداری میزهای مدیریتی مدرن به فاکتورها و عوامل متنوعی بستگی دارد. بر همین اساس پیش از اینکه انواع میزهای مدیریتی مدرن را خریداری کنید باید به خوبی عوامل تاثیر گذار روی قیمت آنها را بررسی نمایید.

  1. دارای گارانتی:

هر یک از انواع میزهای مدیریتی مدرن که با استفاده از متریال های مناسبی تولید و طراحی شده اند دارای گارانتی می باشند بنابراین شما می توانید با خرید میز مدیریت مدرن برند گارانتی آن را هم دریافت کرده تا با خیال آسوده سال ‌های سال از آن استفاده کنید. اگر برای میز شما ایرادی به وجود آید شما می توانید با مراجعه کردن به تولیدکننده که نمایندگی تولید میز مدیریتی را بر عهده دارد ایراد میز مدیریت را رفع نموده و یا میز مدیریت خود را تعویض کنید. تمامی محصولات مبلمان اداری ژاویز دارای 3 سال گارنتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشند.

  1. جنس مناسب:

تولیدکنندگانی که تولید بهترین میزهای مدیریتی مدرن را برعهده دارند از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها برای تولید میزهای مدیریتی استفاده می‌ کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که جنس میزهای مدیریتی بسیار عالی و بی نظیر می باشد که همین مسئله موجب می ‌گردد شما سال‌ های سال بتوانید از میزهای مدیریتی مدرن استفاده کنید.

بیشتر میزهای مدیریتی مدرن را با استفاده از فلز و یا ام دی اف تولید و طراحی می کنند. البته که باید بدانید برخی از میزهای مدیریتی هم که با استفاده از چوب طراحی می شوند  به نسبت میز مدیریت پایه فلزی  هزینه خریداری بیشتری دارند.

خواندن  دیوار یا پارتیشن شیشه ای چیست؟

میز مدیریت مدرن

  1. دارای فضای مناسب برای قرار دادن وسیله ها روی میز و کشوها:

یکی از دیگر ویژگی هایی که میز مدیریت مدرن دارد این است که فضای مناسبی برای قرار دادن وسیله ها روی میز و کشو درون آن طراحی شده است. شما می توانید وسیله های متنوعی را روی میز مدیریتی قرار دهید و از آنها در طول روز استفاده نمایید. امنیت کشوهای میزهای مدیریتی مدرن بسیار بالا می باشد و به همین دلیل مدیر قادر است که انواع مدارک خود را با خیال آسوده در درون کشوهای میز مدیریتی قرار دهد.

تعداد کشوهای قرار داده شده درون این میزها بستگی به ابعاد میز دارد. برخی از میزهای مدیریتی که بسیار بزرگ هستند دارای تعداد کشوهای بیشتری می باشند و برخی دیگر از میزهای مدیریتی کشوهای درونی شان کمتر است و این موضوع برای اینکه میز مدیریت خاص را به نمایش در آرود کافی است.

منبع: مبلمان اداری ژاویز