بسیاری از افرادی که می خواهند میزکارمندی مناسبی را برای اداره خود انتخاب کنند بین میز کارمندی با فایل سه کشو و یا بدون فایل تردید دارند. در واقع شما باید بدانید که بسته به نوع فضایی که در اختیار دارید می توانید یکی از میزهای کارمندی که فایل دارد و یکی دیگر از آنها که بدون فایل می باشد را خریداری کنید. توجه داشته باشید که میزهای کارمندی با فایل فضای بیشتری را به شما ارائه خواهند داد. آن دسته از میزهای که بدون فایل هستند برای فضاهایی کوچک مناسب است. شما می توانید برای طراحی اتاق های اداری مدرن میزهای بدون فایل را خریداری کنید و وسیله های اندکی را روی آنها قرار دهید.

بدون شک آن دسته از افرادی که وسیله های زیادی برای قرار دادن روی میز دارند ترجیح می دهند که میز کارمندی با فایل سه کشو را انتخاب کنند. هر یک از کارمندان بر اساس حجم کار روزانه خود و میزان مدارکی که روزانه به آنها نیاز دارند باید یکی از میزهایی که سه کشو و یا بدون فایل است را در اختیار داشته باشند. بنابراین مدیریت اداره باید بر اساس تخصص و کارایی هر یک از کارمندان یکی از میزهای کارمندی فایل سه کشو و یا بدون فایل را در اختیار آنها قرار دهد.

میز کارمندی با فایل سه کشو

نکاتی در مورد خرید میز کارمندی با فایل سه کشو

در صورتی که شما قصد خرید میز کارمندی با فایل سه کشو را دارید باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه این میزهای کارمندی را خریداری کنید. آن دسته از میزهای کارمندی که مدرن هستند و بدون فایل می باشند بیشتر در فضاهای اداری کوچک با متراژ پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین ویژگی های کلی آنها مشخص شده است اما آن دسته از میزهایی که فایل دارند براساس استانداردها و مشخصات خاصی باید تولید شوند. برخی از نکاتی که شما زمان خریداری این نمونه از میزها باید به آنها دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه میزهای فایل دار را خریداری کنید عبارت است از:

خواندن  چگونه یک میز کارشناسی خوب را تشخیص دهیم ؟

1. توجه به هم سطح بودن فایل های میز:

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خریداری میزهای کارمندی فایل دار باید به آن دقت داشته باشید این است که هم سطح بودن فایل های میز را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از فایل ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که کاربر به راحتی بتواند آنها را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که هم سطح بودن فایل های میز یکی از مهمترین و اصلی ترین استانداردهایی است که برای تولید آن باید رعایت کنند. برخی از فایل هایی که هم سطح نمی باشند به راحتی مورد استفاده قرار نمی گیرند و وسیله ها هم درون آنها جای نخواهد گرفت. اگر شما میز استاندارد و با کیفیتی را خریداری کنید از همسطح بودن آن اطمینان خاطر بدست خواهید آورد.

2. توجه به جنس میز:

جنس میز اداری یکی از مهمترین نکاتی است که زمان خرید میز کارمندی با فایل سه کشو باید به آن توجه داشته باشید. آن دسته از میزهایی که از متریال های بی کیفیت تولید شده باشند عمر طولانی ندارند و بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهند بنابراین بهتر است که پیش از خرید هر یک از انواع میزهای اداری بدون اینکه به قیمت آنها توجه داشته باشید ابتدا جنس آنها را مورد بررسی قرار دهید. برخی از میزهای اداری که جنس مناسبی دارند را شما می توانید تا مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار دهید. امروزه به طور معمول، ام دی اف یکی از مهمترین و بهترین متریال های به کار رفته شده برای تولید میزهای اداری به شمار می‌ رود.

3. دقت به رنگ بندی میز:

از دیگر نکاتی که زمان خریداری میز کارمندی فایل دار باید به آن دقت داشته باشید این است که به رنگ بندی میز توجه نمایید. هر یک از میزهای اداری رنگ ‌های متفاوتی دارند. برخی از آنها رنگ های خنثی و برخی دیگر از آنها دارای رنگ های شاد و پر انرژی هستند. برای اینکه بتوانید بهترین نمونه از میزها را با رنگ بندی مناسب خریداری کنید باید به فضای کلی اداری خود دقت داشته باشید ترکیب رنگی ایجاد شده با استفاده از میز و دیگر تجهیزاتی که درون اتاق اداری دارید از نکات مهمی است که باید به آن توجه نمایید. رنگ بندی میزهایی که خنثی است، جذابیت بیشتری دارند و در بیشتر اداره‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

خواندن  خرید آنلاین میز از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را تجربه کرده اید ؟

4. امکان تغییر دادن تغییرات روی میز:

شما بعد از اینکه میز کارمندی مورد نظر خود را انتخاب کردید باید بتوانید برخی از تغییراتی که مد نظرتان است را جهت خرید روی آن اعمال نمایید. تولیدکنندگان هر میزی را که تولید می کنند قادر خواهند بود تغییراتی روی میز ایجاد نمایند تا شما قادر باشید از آن استفاده بهینه نمایید بنابراین زمان خرید میزهای کارمندی سه فایل باید توجه نمایید که تغییرات مدنظرتان روی آنها اجرا خواهد شد. آن دسته از میزهایی که امکان تغییرات دارند را شما می توانید بر اساس ویژگی‌های مد نظرتان طراحی کنید.

میز کارمندی با فایل

5. توجه به قیمت میز:

توجه کردن به قیمت نیز یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید میز کارمندی با فایل سه کشو باید به آن توجه نمایید. آن دسته از میزهایی که از متریال های خاص تولید می شوند قیمت بالایی دارند ولی باید بدانید که برخی از آنها با اینکه متریال های ویژه ای دارند هزینه خریداری شان مناسب تر است. بنابراین شما باید بعد از اینکه جنس و کیفیت میز کارمندی را مورد بررسی قرار دادید به قیمت میز هم دقت داشته باشید. این مسئله که قیمت نیز مطابقت لازم با کیفیت آن را داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه نمایید. پیش از خریداری میزها بهتر است که بودجه خود مورد بررسی قرار دهید.

6. توجه به ایمنی فایل ها:

نکته دیگر که برای خرید میز کارمندی با فایل سه کشو باید به آن توجه کنید ایمنی فایل های میز می باشد. اینکه میزها ایمنی لازم را داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از میزها که دارای سه فایل هستند هر یک از فایل هایشان ایمنی لازم را دارد و شما می توانید آنها را قفل کنید اما برخی از میزها با اینکه فایل دارند ولی هیچ یک از فایل های آنها دارای ایمنی نمی باشد و قفل ندارد. بنابراین شما براساس نوع مدارکی که می خواهید درون فایل های میز قرار دهید باید به خوبی ایمنی آن دسته از میزهایی که فایل دار هستند را مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را خریداری کنید.

خواندن  بهترین میز و صندلی کارمندی را از کجا بخریم ؟

7. استاندارد بودن اندازه فایل ها و مطابقت آنها با میز:

از دیگر نکاتی که شما زمان خریداری میزهای کارمندی باید به آن دقت داشته باشید، استاندارد بودن اندازه فایل های میز با اندازه میز است. اینکه فایل های هر یک از میزها با اندازه کلی میز مطابقت داشته باشد بسیار مهم است بنابراین پیش از اینکه خرید هر یک از آنها را انجام دهید باید به خوبی آنها را از نظر اندازه استانداردی که دارند مورد بررسی قرار دهید. برخی از میزها ممکن است که استانداردهای لازم را نداشته باشند و اندازه فایل آنها به گونه ای باشد که شما نتوانید وسیله هایتان را درونشان قرار دهید.