مشخصات پروژه

نام پروژه: شرکت بازرگانی خواجه بیگ

نیاز مشتری: طراحی داخلی مجموعه

چالش های پروژه: نیازمند طراحی ها و فضای خاص

راه حل های پیشنهادی ما: استفاده از متریال و طراحی های خاص و سفارشی شده، استفاده از مبلمان مدرن

راه حل تایید شده: استفاده از متریال و طراحی های خاص و سفارشی شده، استفاده از مبلمان مدرن

انتخاب رنگ: پیشنهاد شده توسط طراحان ژاویز

موارد بکار رفته در پروژه: میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارگروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، کمد های دکوراتیو، کمد بایگانی به همراه فلاور باکس، مبلمان اداری ، کاغذدیواری، پارتیشن شیشه ای

توضیحات

سبک پلان باز بهترین سبک طراحی برای اینگونه فضاها است. این سبک فضای شما را بزرگتر نشان می دهد و تعاملات کاربران و کارمندان را بهبود می بخشد. بهترین پاسخ به اینگونه طراحی ها استفاده از میز اداری مدرن می باشد.

استفاده از میز کارگروهی برای این فضا بهترین انتخاب ممکن بود اینگونه میزها علاوه بر ایجاد تعامل بین کارمندان بهره وری آنان را نیز افزایش می دهد و همچنین صرفه اقتصادی نسبت به میزهای کارمندی دارند.

استفاده از پارتیشن تمام شیشه برای اتاق کنفرانس علاوه بر حفظ حریم خصوصی در فضا خدشه ای در سبک طراحی پلان باز محیط وارد نمی کند.

میز مدیریت

میز مدیریت بکار رفته در این پروژه مدل سفارشی می باشد. که هماهنگ با دکوراسیون داخلی اتاق و مطابق سلیقه و علایق مشتری می باشد.

میز کارگروهی

میز کارگروهی بکار رفته در این پروژه مدل رابی می باشد. سری میزهای رابی با تلفیق چوب و فلز و زوایای مثلثی شکل در قسمت پایه ها زیبایی خاصی را به فضای شما می دهد. در طرح این میز علاوه بر کمد درب دار، فایل دو کشو و محل قرارگیری کیس، فضایی جهت نشیمن تعبیه شده است.

مجموعه ای از تفکر و پویایی، آنچه رابی را متمایز و منحصر به فرد می سازد. ترکیب بندی زیبا از پایه آلومینوم و صفحات ام دی اف با رنگ بندی متنوع می باشد.

میز کارشناسی

میز کارشناسی که در طراحی این پروژه بکار رفته از مدل ماربل می باشد. میز کارشناسی ماربل با طراحی بسیار ساده و مینیمال، با اجرای بی نقص، گزینه ای مناسب و کاربردی برای کارمندان است. استفاده از ترکیب ام دی اف و فلز، برگرفته از کانسپت های ایتالیایی و ایجاد ظاهری مدرن و ساده می باشد. میز کارشناسی ماربل علاوه بر زیبایی، برای استفاده ی یک کارشناس گزینه مناسبی می باشد. در قسمت ال کناری میز محل قرارگیری کیس کامپیوتر، کمد بایگانی و فایل سه کشو تعبیه شده که این مجموعه را بی نیاز از افزونه های دیگر می نماید.

میز پذیرش / رسپشن

میز پذیرشی که در این پروژه بکار گرفته شده مدل اپال می باشد. در طراحی میز رسپشن، با کنار هم قرار دادن فرم های مینیمال همراه با اجرای بی نقص، حجم های هوشمندانه ای به میز داده است. اپال یک میز پذیرش مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ با قابلیت اجرا در طول های مختلف می باشد.

میز کنفرانس

میز کنفرانس بکار رفته در این پروژه مدل سفارشی می باشد. که هماهنگ با دکوراسیون داخلی اتاق و مطابق سلیقه و علایق مشتری می باشد.

تصاویر پروژه