مشخصات پروژه

نام پروژه: سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان

نیاز مشتری: تامین میز و کمد اداری

چالش های پروژه : کمبود فضا برای تامین میز اداری مورد نیاز

راه حل های پیشنهادی ما : استفاده از میزهای کارگروهی، استفاده از میز اداری سفارشی شده

راه حل تایید شده: استفاده از میز کارگروهی به علت دارا بودن امکانات مناسب، زیبایی و صرفه اقتصادی

انتخاب رنگ : انتخاب توسط مشتری

توضیحات

شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان (آیکو) با شعار “تبلور دانش مالی در ارزش آفرینی” و با هدف ارائه و تولید خدمات و محصولات حرفه ای مالی در حال حاضر بزرگترین شرکت مشاور سرمایه گذاری کشور می باشد.

این پرسش که کدام مبلمان اداری مناسب فضا است از اصلی ترین چالش های هر طراحی می باشد.

امروزه بهترین پاسخ به این پرسش مبلمان اداری مدرن است. در این پروژه طراحان ما سعی کردن علاوه بر نوآوری کمترین هزینه و بیشترین بهره وری نصیب کارفرمایان محترم شود. استفاده از میزهای کارگروهی در این پروژه از نقاط عطف پروژه بشمار رفته است زیرا میزهای کارگروهی ژاویز مزایای زیادی بر میزهای تکی کارمندی یا کارشناسی در فضاهای این چنینی دارند.

در طراحی های مدرن تعامل کارمندان در بالاترین درجه اهمیت قرارگرفته که میزهای کارگروهی عاملی بر تحقق این ایده است.

میز مدیریت

میز مدیریت بکار رفته در این پروژه مدل امرالد می باشد. میز مدیریت امرالد با طراحی مدرن، بر پایه کانسپت های ایتالیایی است. استفاده از ترکیب لایت پنل ها و ام دی اف، طراحی زوایای قائم و عدم استفاده از سطوح منحنی، استفاده از ایده های نو با بهره گیری از فضای کافی برای مدیران در این مجموعه، ایده آل ترین سلیقه برای مدیران جوان و امروزی می باشد.

میز کارگروهی

میز کارگروهی بکار رفته در این پروژه بصورت سفارشی طراحی شده و تلفیقی از میزهای کارمندی ژاویز با ابعاد سفارشی می باشد که به یکدیگر متصل شده اند. که در صورت خواست کارفرما قابلیت جدا شدن دارند.

میز پذیرش / رسپشن

میز پذیرشی که در این پروژه بکار گرفته شده مدل اپال می باشد. در طراحی میز رسپشن، با کنار هم قرار دادن فرم های مینیمال همراه با اجرای بی نقص، حجم های هوشمندانه ای به میز داده است. اپال یک میز پذیرش مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ با قابلیت اجرا در طول های مختلف می باشد.

تصاویر پروژه