میز کارمندی یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزاتی می باشد که در هر یک از اداره ها و اتاق های کارمندان باید قرار بگیرد. در بین انواع میزهای کارمندی باید بدانید که میز کارمندی پایه فلزی محبوبیت بسیار زیادی دارد چرا که این میزها طول عمرشان بیشتر از میزهای دیگر است و همچنین کاربردی تر می باشند.  آن دسته از افرادی که نمی دانند میز چوبی یا فلزی را خریداری کنند بهتر است که به دوام و کیفیت پایه های میز ابتدا دقت داشته باشند. بدون شک میزهایی که پایه چوبی دارند بعد از مدتی ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. آنها در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان نمی دهند و همین مورد یکی از نقص های آنها می باشد.

میز کارمندی پایه فلزی

به طور معمول میزهایی که در اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع متنوعی می باشند که هر یک از مشتریان بر اساس نیاز خود می توانند یکی از آنها را خریداری کنند. اگر شما قصد دارید از میزهای خود استفاده طولانی مدت داشته باشید بهتر است که میز کارمندی پایه فلزی را انتخاب نمایید. این میزها هم کیفیت مناسبی دارند و هم در برابر وزن زیاد مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. شکل ظاهری این میزها زیبایی منحصر به فردی دارد و راحتی شان هم از دیگر مزیت هایشان می باشد.  البته که باید بدانید میز کارمندی پایه چوبی هم قابلیت های زیادی دارد و دارای طرح ها و مدل های متنوعی می باشد.

مزیت های میز کارمندی پایه فلزی

در صورتی که شما می خواهید بین میز کارمندی پایه چوبی و میز کارمندی پایه فلزی یکی را خریداری کنید باید به خوبی در مورد مزیت هایی که میزهای پایه فلزی دارند اطلاعات بیشتری به دست آورید. استفاده از جنس استیل برای تولید میزهای پایه فلزی موجب می شود که کیفیت و کارایی میز افزایش پیدا کند. برخی از اصلی ترین مزیت هایی که این نمونه از میزها دارند و موجب برتری میزها به نمونه های پایه چوبی شده است عبارت است از:

  1. انعکاس نور در این نمونه میزها زیبایی آنها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. مدرن بودن این نمونه از میزها یکی از اصلی ترین مزیت های آنها می باشد که امروزه بسیاری از افراد به همین دلیل از آن استفاده می کنند.
  2. این نمونه از میزها جنس طبیعی دارند و شما باید بدانید که آنها از نظر کیفیت در موقعیت خوبی قرار می گیرند. کیفیت آنها موجب می شود که بتوانید مدت زمان زیادی از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.
  3. پرستیژ اداره شما با استفاده از این میزها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. مدل ها و طرح های هر یک از انواع میزهای استیل زیبایی لازم را برای افزایش دادن جذابیت اداره دارا می باشد.
  4. هزینه خریداری این نمونه از میزها نسبت به میزهایی که پایه های چوبی دارند کمتر و ارزان تر می باشد. شما می توانید با به صرفه ترین قیمت این نمونه از میزها را خریداری کنید.
  5. رنگ بندی پایه های فلزی میزها در دو رنگ می باشد. یکی از آنها سیلور و دیگری گلد است که شما می توانید هر یک از آنها را که جذابیت بیشتری دارند انتخاب کنید.
خواندن  میز کارمندی فلزی یا میز های کارمندی ام دی اف؟

 چرا میز کارمندی پایه فلزی خریداری کنیم؟

اگر شما قصد خریداری میزهای کارمندی پایه فلزی را دارید باید به خوبی با دلایل خرید خود آشنایی داشته باشید. در واقع بین خرید میز کارمندی پایه چوبی و میزهای کارمندی پایه فلزی بسیاری از افراد ممکن است که مردد بمانند. آنها باید دلیلی برای خرید میزهای کارمندی پایه فلزی داشته باشند تا بتوانند یکی از انواع طرح ها و مدل های متنوع میزهای پایه فلزی را خریداری کنند. با وجود انواع متنوع مبلمان اداری باز هم بسیاری از افراد زمان خرید میز اداری سردرگم می شوند. انتخاب میز اداری که قرار است شما ساعت‌ ها از آن استفاده کنید رابطه مستقیمی با میزان راندمان کاری تان خواهد داشت.

تولیدکنندگان بسیار زیادی هستند که برای افراد مشکل پسند طرح های ساده و در عین حال کارآمد را تولید و طراحی می ‌کنند. میزهای اداری پایه فلزی از جمله مبلمان اداری می باشند که بهترین انتخاب برای شما خواهند بود چرا که شما هم از زیبایی آنها می توانید لذت ببرید و هم اینکه راندمان کاری خودتان را افزایش دهید.

میزهای اداری پایه فلزی به طور معمول دارای طرح های ساده هستند و کارایی بالا دارند. آنها قابلیت حمل آسانی دارند که شما به راحتی می توانید به مکان های متنوع آنها را جابجا سازید. این میزها سیستم مونتاژ دارند که همین عامل سبب سهولت در جابجایی شان می باشد. یکنواختی و عدم تغییر رنگ به دلیل استفاده کردن از ام دی اف برای طراحی این روزها سبب استحکام آنها شده است. ابعاد استاندارد آنها موجب می گردد که شما به راحتی هر یک از کارهای اداری خود را انجام دهید.

میز کارمندی پایه فلزی

قیمت میز کارمندی پایه فلزی

هزینه‌ ای که شما برای خرید میز کارمندی پایه فلزی و میز مدیریت پایه فلزی پرداخت می کنید به موارد متنوعی بستگی دارد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هزینه خریداری میزهای کارمندی پایه فلزی نسبت به بسیاری از میزهای دیگر مناسب‌ تر است. در واقع از آنجایی که فلز متریال ارزانی می باشد به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین متریال ها جهت ساخت مبلمان به کار می رود تا هزینه خریداری مبلمان را کاهش دهد. به طور کلی برخی از مواردی که روی قیمت خریداری میزهای کارمندی پایه فلزی تأثیر بسیار زیادی دارد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از:

  1. یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که تاثیر زیادی
  2. ها استفاده شود. به همین دلیل این نمونه از میزها شاید هزینه بالاتری داشته باشند.
  3. طرح و مدل میزهای پایه فلزی یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت خریداری آنها تاثیر می‌ گذارد. آن دسته از میزهایی که پایه فلزی دارند و دارای طرح های خاصی و برشکاری های ویژه ای هستند هزینه خریداری شان بیشتر از نمونه های ساده می باشد. شما می توانید آن دسته از طرح های ساده را خریداری کنید تا با قیمت کمتری میزها را تهیه نمایید.
  4. در صورتی که شما میزهای پایه فلزی را از فروشندگان خرده پا خریداری کنید بدون شک ممکن است که هزینه بیشتری را برای خریداری پرداخت نمایید. اما اگر از تولید کنندگان میزهای پایه فلزی آنها را تهیه نمایید هزینه ‌ای به صرفه ‌تر برای خریداری میزها پرداخت خواهید کرد. بنابراین بهتر است که تنها به دنبال تولیدکنندگان میزهای پایه فلزی باشید.
  5. در صورتی که هزینه خریداری میزهای پایه فلزی بیشتر از میزهای پایه چوبی است که پایه های فلز به کار برده شده روی میزها از متریال های خاصی باشد. در غیر این صورت باید بدانید که هزینه خریداری میزهای پایه فلزی کمتر از میزهای پایه چوبی خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند که بین میزهای پایه فلزی و چوبی نمونه های فلزی را خریداری کنند. میز گروهی نیز از این د
  6.  روی هزینه خریداری میزهای کارمندی پایه فلزی دارد ابعاد میز می باشد. در واقع اگر میزها ابعاد بزرگی داشته باشند باید از پایه های محکم تر و ضخیم تر برای نگهداری آنسته از میز ها می باشند. شما می توانید تعداد بالایی از این میزها را با قیمت مناسب از تولیدکنندگان تهیه کنید.
خواندن  جذابیت های مبلمان اداری شرکت گوگل

منبع: مبلمان اداری ژاویز